Click !


帮我按下广告,谢谢你! :)
<body>
Bonjour Sweeties!
You are currently landing on
>> http://lurvelynn.blogspot.com <<
Do leave your tag before you leave and do follow me to subscribe for my latest update. I will appreciate it.
Updated 2013.11.03.

+ FOLLOW | DASHBOARD
Chit-Chat

♔ This is Tagboard not Spamboard!
♔ Just enter once will do!
♔ Link exchange is available!
♔ Please talk politely!
♔ You may ask me if you have any questions!



Contact Me

• Facebook: Elynn
• Twitter: lurvelynn
• We♥it: lurvelynn
• Instagram: _lurvelynn
• Weibo: love_零
• WeChat: lurvelynn

Appreciate it ♥

• Basecode : MaryChee
• Designed : Elynn
• Image by : Google / We♥It
• Cursor by : Elynn
• Owned by : Elynn

Copyrighted © Elynn 2013 Nov 03.
All right reserved.

QBM一日游
Updated on Friday, July 8, 2011 11:18 PM | 0 echoes
突然间,
有很多话要讲,
一时,
不知道,
要从何说起。。。

昨天,
很知己,
到QB去。。。

我们,
先到旺角吃东西,
过后,
就到处逛逛。。。

来到Nice Day,
看到Angry Bird的铅笔盒,
几可爱一下,
本来儿要买,
但,
看到我没有买,
他就不要了。。。

过后,
我们就继续走,
突然,
我看到。。。
我很久,
就很想买了,
只是,
不知道去哪里买,
突然给我看到,
我就把他买下来咯。。。

我们逛了大概3小时,
就去见菱霙他们,
我们要去Mcd吃东东,
儿讲要回了,
错过了,
精彩的。。。

我们,
选了位子坐下来,
我和菱霙坐里面,
Ilecia和伊雯坐外面,
家蔚特别点,
坐最角落的位子。。。

我们就一边吃东西,
一边讲话,
突然间,
有两个人走过来,
我和菱霙看傻了眼,
Ilecia就翻过去看谁。。。

他突然喊出来,
吓到我一跳,
全部人,
都翻过来看着我们,
几尴尬一下。。。

认真一看,
原来是学姐,
我们在那边,
一直笑,
笑到我肚子痛。。。

Labels: